Nieuws

Test onze naverkoopdiensten en ontvang 120 €

De tevredenheid van onze klanten is rechtstreeks verbonden met de kwaliteit van onze service. Als deelnemer aan ons programma “Client experience” probeer je onze naverkoopdiensten uit. Wij bieden je daarna 120 euro als dank voor je medewerking.

 

Wat houdt het programma “Client experience” programma van Peugeot in?

Dit programma is een onderzoeksmethode om de kwaliteit van een klantenparcours te meten. Hiervoor duiden we echte Peugeot-klanten aan die op vrijwillige basis anoniem de naverkoopdiensten van hun verkooppunt evalueren. Hun taak is een vooraf bepaalde dienst uit te proberen en deze dienst achteraf te beoordelen aan de hand van een vragenlijst.

 

Waarom deelnemen aan het “Client experience” programma? 

Als deelnemende Peugeot-klant help je de kwaliteit van de diensten die je nu al gebruikt, te verbeteren. Bovendien ontvang je 120 euro als dank voor je medewerking aan de uitvoering van een klantenparcours.

Hoe neem je deel aan het programma “Client experience” programma? 

Je schrijft je in door een vragenlijst in te vullen om na te gaan of je in aanmerking komt.
Peugeot Lease-klanten kunnen jammer genoeg niet deelnemen.
Als je geselecteerd bent, ontvang je een scenario voor je bezoek en een vragenlijst. Je leest dit scenario eerst door vooraleer je een minitest aflegt om te bepalen of het scenario duidelijk genoeg is en je naar de volgende stap kan doorgaan.

 

Over tot actie!

Je hoeft daarna enkel nog je scenario te volgen en anoniem een afspraak te maken met je Peugeot-verkooppunt. Eens je ervaring voorbij is, vul je de online vragenlijst in om je mening met ons te delen.

Neem deel aan het Peugeot “Client experience” programma >

Om ook te lezen

Nieuws

Peugeot 508 SW: de pers is helemaal verleid!

Lees meer
Nieuws

Peugeot 508: de pers is gecharmeerd!

Lees meer
Nieuws

Zorg dat je remmen in goede staat zijn, zo rij je met een gerust gevoel

Lees meer